Mobil reklamlar 10 kat daha verimli

2018-12-22T12:05:53+00:0011 Aralık 2018|Dijital Dünya|

Günümüzde mobil reklamlar, bilgisayardaki reklamlara göre 10 kat hızlı ve verimli çalışıyor.

Mobil Pazarlama Birliği (MMA) EMEA Direktörü Chris Babayode, mobil pazarlama buluşmasının zirvesi olarak gösterilen MMA Forum İstanbul‘da şunları söyledi. ” Bir reklamın mobil ekranlarda görülüp algılanması için saniyenin onda üçü gibi bir süre yeterlidir. Bilgisayarlardan bakılan reklamlarda bu süre 3 saniyeye çıkıyor.”

Mobil reklamlar kullanıcılar üzerinde etkili olması için ne kadar süre görüntülenmesi gerektiğini nöro bilim teknolojisi kullanılarak anlaşılıyor. Bu çalışmanın üzerine Babayode, “Kullanıcı, mobil cihaz ekranında görüntülediği içeriği hızlı bir şekilde kaydırırken, reklamların görüntülenme süresi de değişiyor. Yaptığımız araştırma, iyi hazırlanmış bir mobil reklamın, beyin tarafından algılanması için saniyenin onda üçü kadar bir sürenin yeterli olduğunu gösterdi” dedi. Ayrıca bu sürenin bilgisayar ekranında 2 ile 3 saniyeye kadar çıktığını da belirtelim.

Mobil Ekranlarda reklamları tam 10 kat daha çabuk algılıyoruz.

Mobil reklamların etkisine değinen Babayode, “Bu durum, pazarlama dünyası için de geçerli. Mobil dünya, tüm pazarlama çalışmalarını bir araya topluyor” dedi.

.